Ledighet

Ja det är skönt att få va ledig lite nu och då. Den här dagen har hittills bara bestått av att ligga i sängen å bara mått gott i typ två timmar, frukost och lite tid i solen. liger till och med ute just nu och skriver, men oturligt nog så har solen hamnat bakom ett väldigt stort moln...men men, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge ;)

Väntar på att Thomas ska dra sig upp ur sängen å ringa mig så att vi kan fara och träna. Vi sa igår att vi skulle fara på gymmet, men jag tror ja ska försöka övertala honom att jag kommer upp till Storuman också tar vi en lång löptur där istället. Man kan ju inte gå miste om detta fina väder genom att va inne på gymmet å träna när möjligheterna finns för att träna ute.



Efter träning blir det väll lunch, städning av rummet (behövs verkligen), dusch såklart och sen får man väll se om Jennöff kommer förbi här ikväll och gör mig sällskap. Hoppas på det :P Annars blir det väll att sova tidigt och ladda upp inför första dagen på jobbet. Ska inventera, bossen sa att det skulle bli svettit så då kanske man får sig en extra workout där ;) Fast blir nog gymmet ändå när ja ha jabbat klart. Måste ju som sagt ta igen helgens latande och förbränna lite påskmat :P

Nä nu ska ja fixa lite grejer å sen ska ja packa ihop för en löptur å kanske ett pass på gymmet också. Thomas ringde just och jag lyckades övertala honom ;) Va inte så svårt för han sa bara ja diret, men i alla fall.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0