Lördag

Gårdagen blev väll lyckad, en trevlig kväll med trevlig folk, inte helt fel :D Dagen än så länge har då inte heller varit så illa, har varit på stan och hittat det jag sökte, har käkat go-lunch med syrran och sen har vi handlat på maxi samt hämtat lite grejer här och där.


Gah! Så fina....


Folk har en tendens att tro att jag är äldre än jag egentligen är. Igår va det nån som tyckte att jag såg ut att vara äldre än Stina! Vi funderade lite på saken idag och kom fram till att folk då måste tro att jag är mycket mycket äldre än va ja är. För att vara korrekt så räknade vi ut att vissa tror att jag är ca sex-sju år äldre än va jag egentligen är. Detta kom vi fram till genom att Stina sa att folk ibland tror att hon är 24, om jag då ser äldre ut än henne måste jag ju se ut att vara minst 25, vilket är en aning äldre än 18....eller?

Jaja, ikväll blir det i alla fall lax till middag å troligen en bra film som kvällsaktivitet. Hoppas att jag inte får några samtal klockan fyra på natten inatt, utan jag ser fram emot en hel natts sömn :P Haha...det va kul det.

Hur man beskriver saker beror på hur man upplever det. Upplever jag att nått är på ett sätt så kanske inte den andra personen i händelsen ser det på samma. Allt ligger i beskådarens ögon...förlåt om det vart tjafs men så går det ibland.
Tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0