Musik

Blev rester sen gårdagens middag till lunch, rött ris med kassler och purjolök, gott!

Har i alla fall inte gjort särsklit mycket nu på min lediga tid. Har försökt mig på att få fram en balfrisyr men det gick ju som väntat inte särskilt bra. Får försöka nån annan gång. Sen så har jag bara slöat, överfört lite musik på mobilen så man har, ska leta åt headsetet å ta med det till Ume trots att det bara fungerar ibland. Vem vet, det kanske har lagat sig själv av att bara ligga i typ ett halvår :P



Riktigt bra låt om man frågar mig, iofs har jag fått höra att ja kan ha konstig musiksmak...men ja tycker i alla fall att den är bra :)

 

Den här är också en härlig låt enlig mig :P Lady gaga har en hel del som är värt att lyssna på faktiskt...

Nu blir det att göra lite olika sysslor, packa å sen laga middag. Blir nog gymmet ikväll å sen ska ja sova tidigt så jag är pigg inför morgondagens bilkörning till Umeå och sittningen som väntar på kvällen :) Är riktigt taggad, hoppas det blir kul!
SKa tydligen få sjunga singstar på förfesten :D å inte vilket singstar som helst, utan disney! Kommer nog bli en sjujävlars förfest ;) haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0