Nu är det gjort!

Ska citera mitt eget sms lite :P

"Nu har det hänt. Nått som kommer att förändra min vardag för en lång tid framåt. Det hände så snabbt att jag knappt förstod att det var sant, Men nu har det skett och det kan inte bli ogjort. Det är inte glassbilen som kommit, utan något av annan stor betydelse. Idag är dagen då jag stoppade undan sovtäcket och faktiskt renbäddade min säng ;) Hehe!"

Hehe, ja nu har ja alltså dumpat sovtäcket. Känns riktigt bra faktiskt, och när ja ändå va igång med dumpandet så dumpade jag också mitt duntäcke genom att byta ut det mot ett tunnare sommartäcke. Börjar ju bli så pass varmt nu att ett duntäcke blir lite väl mycket.

Men nu måste ja laga lite mat åt fabromiljen, tortellini :) Mums!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0