Påskhelgen

Ja nu är ja packad å klar för helgen :) Kommer på grund av mitt minilov bli ett lite uppbehåll i bloggandet, men jag tror inte att varken världen eller bloggen går under på grund av det ;) Kommer ju tillbaka redan på söndag eller måndag så det blir ingen lång paus precis.

Efter ja kom hem från gymmet hade pappa en lite mindre rolig uppgift åt mig, skotta :( Inte för att skotta är särskilt hemskt eller tråkigt, men idag va det ju typ 5 cm sursnö som vägde typ åtta gånger mer än va avnlig snö gör. Kan säga att det tog ett tag å skotta hela uppfarten. Men smart som ja va så spara ja duschen till efteråt så då fick ja mig en liten belöning i det ;) sköönt.
Efter det så ha ja sminkat till mig lite, packat och bara slöat. Tänkte på det, smink är verkligen en bra sak. Man kan dölja det man inte vill visa och man kan framhäva det man vill visa. Varför finns det inte personlighetssmink så man kan dölja dom sämre delarna i personligheten å framhäva dom bra? Om kiks skulle börja sälja nått sånt skulle då ja handla där aningen oftare ;) Å då handlar ja ändå där typ så fort ja har chansen...och pengar ;)

Haha, folk kan vara för underliga :P Gillar självförtroende men hallå? Lite väl mycket tycker då jag...

Men men, hoppas påsken blir trevlig och att vädret klarnar upp. Hoppas alla småbarn får stora påskägg fyllda med det dom vill ha och att allt party-people får sig en grym fest eller två. Själv ska ja nog bara ta det lugnt i stugan med god mat, trevligt folk och som sagt förhoppningsvis bättre väder. Ha det så bra och njut av helgen!



GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Rödebäck

Låter mindre roligt att ha snö nu .. Hoppas den inte kommer hit!

2009-04-09 @ 19:51:39
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Matilda Östman - the life of

Glad påsk på dig och ha ett trevligt lov! :D

2009-04-10 @ 14:45:32
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindberg

glad påsk på dajjj! // jenny & krille i longlake :P

2009-04-10 @ 23:02:11
URL: http://j3nnyjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0