Ren väg?

Har visst inte blivit så mycke bloggande i helgen. Har jobbat och haft annat för mig, fast än är det ju iofs bara lördag.

Skulle försöka röra på mig lite idag så jag cyklade hem från jobbet. Då är ja va på den första av de två forsviksrakorna så hände nått lite oväntat. Jag hamnade bakom en hord med galopperande, säger man det?, renar. Funderade lite på vad ja skulle göra, ja menar dom va på andra sidan av vägen å  inte just framör mig, så ja skulle ju kunna cykla viadare...men tänk om dom då kommit efter mig i världens fart, eller att dom tvärt bestämde sig för att byta sida och mejade ner mig? Ja ja tog i alla fall det säkra före det osäkra, saktade ner och låg bakom dom tills dom tillslut svängde av vägen och for in i skogen. Kändes bäst så å ja hade ju ändå inte riktigt brottom eller nått.


(Inte renarna ja hamnade bakom. Bara en random bild från google ;P)

När ja sen kom hem blev det då duschen å nu sitter ja här. Har fått i mig lite mat eftersom ja inte haft nån riktig lunch, och nu ska ja väll snart hjälpa mama med middagen ;) Måste dock försöka lösa kvällen problem först och sen också försöka komma på va ja sa ha på mig. Ja det är en hård värld vi lever i ;) Haha

Kan förresten meddela att det var mycket skönt at sova i en renbäddad säng igår :P Hehe
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0