Sanningens ögonblick

Okey, nu kommer sanningen fram. Jag har inte lyckats städa rummet. Eller jag har plockat ihop saker å burit ner tvätt å så, men annars är det inte så mycket som har hänt. Känner mig lite lat, men sånt händer...får väll ta å få det gjort en annan kväll istället.

Har då inte fått nå svar från Jenny, så ja siktar in mig på en hemmakväll med bara vila. Ska väll fortsätta se The Hills, vilket jag har gjort nu i nån timme istället för att städa ;P Och sen får man väll se om ja kanske kan dra tummen ur röven å renbädda sängen? Ja bäst det iofs för ja ha redan dragit bor lakanen å det så annars måste jag sova utan sånt :) hehe. Sen blir det väll en del tv, fixa lunchlåda tills imorn, kanske skicka ett trevligt sms och försöka va social med nån å sen en tidig kväll för att ladda upp. Ser fram emot morgondagens bravader och hoppas att det går bra så man kanske får sig lite extra slantar varje månad. Får försöka va på topp imorn så det hela går vägen.

Men men, mer The Hills :D
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0