Show me the money...

Nu är min å Jennys resa alltså betald till lite mer än hälften, känns grymt kul! Vi kommer fara när det är som allra varmast, vi kommer bo jättefin och det allra bästa är att det är just bara vi som far. att ja å Jenny, som började va med varandra för mindre än ett år sen, ska fara utomlands utan någon annan ärju helt galet! Å då menar ja galet kul och inget annat :P Det kommer bli ett minne för livet tror jag och vi kommer ha det jättebra. Nu är det bara nästa betalning kvar å sen är allt helt färdigt...då är det bara packning och avfärd kvar, fatta!!??



Nu ska ja då snart börja göra mig iordning för kvällens bravader, spektakel, festande eller vad man nu ska kalla det. Fick veta för en stund sen att ja troligen inte kommer sitta med Stina, så får väll se vars jag hamnar, förhoppningsvis med nåtrevligt folk....å det skadar ju inte om utseendet finns där heller ;)

Jaja, nu ska jag lämna denne Thomas(sambon) dator för annat, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0