Skidstugan

Ja skidstugan va inte alls så pjåkigt, det va trevligt folk och många glada ansikten. Sm vanligt blir det nån mindre rolig grej, men sånt får man nästan räkna med. Det blev lite norsk kareoke där jag måst säga att Vincent va den roligaste i alla fall ;) Sen vart det Pratande, dansande och en hel del skrattande.

Raggade runt med Patrik å Thomas ett bra tag, bara for runt å kollade å snackade lite. Jag kunde dock känna att samtalsämnena kanske inte var dom mest intressanta, typ bilar...och bilar ;) nä, det va trevligt. Sen blev det en sväng förbi trean där ja satt med Elvis-gänget en stund, å sen så kände ja att det va dags att dra mig hem mot Forsvik.
När ja då skulle köra ut från trean så hördes det som om nån ropa på mig, så jag stannade. När ingen då kom till bilen så fortsatte jag fara. Sen när ja kommit typ 200 meter från trean så ringde mobilen, å det va Maja å helena som glatt skrattade fram att dom ville ha skjuts. Ja vände då å for tillbaka å hämtade dom. Då är vi kom fram til huset där Helena bor så fick då jag å Maja avlyssna kvällen roligaste samtal tro ja ;) Ja det va kul det...

Nu är det då bara att tagga inför match, känner ig dock inte så värst peppad, men det kommer väll sen.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0