Skönt att slöa

Ja det är jäääääävligt skönt att bara va. Att sitta å se på nått bra, äta lite mumsig frukt och bara stänga av hjärnan från allt jobbigt å drygt. Så skönt att slippa tänka på att man har nått man måste göra, eller nått man måste fixa. Att verkligen bara va. Det är nog sånna här stunder som Forsvik är gjort för :P



Ser "How I met your mother", och det är avsnittet då Barney ska förklara hur skrikande går runt i "systemet". Det rär verkligen en hel vetenskap det där ;)

Hur kommer det sig att så mycket hinner komma och gå på så kort tid? Så som vintern övergår till vår, så byter man sällskapskretsar, vardagarna förändras och man lär sig att se saker på andra sätt. Jag har själv lärt mig att se folk för deras goda sidor istället för deras dåliga. Känns som om alltför många fokuserar för mycket på det negativa hos personer, när det egentligen borde vara motsatsen som man ska sätta störst vikt på. Jag har på den sista tiden haft mycket trevligare bara av den anledning att ja har pratat mer med folk ja inte tänkt på att umgås med förut. Det ger mycket mer möjligheter och man får ut mycket av det. Man behöver inte ha "den sociala gåvan"  för att va kunna va social och trevlig, man behöver bara våga sätta ena foten före den andra och se alla som lika.

Nä nu ska ja fixa mig nå middag, åt lunch klockan två så det blir väll inget mega-mål. Får se vad jag hittar på att slänga ihop. Sen blir det slötid tills klockan nio då det är Greys, sen blir det Entourage å sen sängen.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Angående helgen! jag har inte tänkt parta men det är säkert folk som ska ut. : ) annars vet jag inte vad som händer ;)

2009-04-15 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0