Snackis

Ja Patrik ringde nyss å ja kan ju säga att vi båda prata av oss lite. Hade ju mycket att ta igen, så vi babbla på i lite mer än en halvtimme å sen, när min mobil klaga på låg batterinivå, vart vi tvungna att avbryta samtalet. Får väll prata mer en annan dag.

Har försökt få mig en översikt över vad som händer i Storuman i helgen, och lite klokare ha ja väll blivit...men bara väldigt lite ;) Känner då verkligen för å patra lite, men är det inte så många som ska ut eller någon som verkligen är på så får ja väll klara mig utan. Att bara slöa och göra ingenting har jag ju märkt att jag är ganska grym på :P Är nog en av mina dolda talanger :) Hehe

Men nu blir det att fixa lite fika här i pausen av Greys, sen blir det å se klart det, se Entourage å sen pallra mig mot sängen och mitt sovtäcke :P Haha

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0