Tillbaka till skolbänken

Iofs har vi ju inga skolbänkar, men det är ju så man brukar säga :P

Dagen har varit rätt så dryg, men det är ju tur att vi har slutat nu å inte gatt gå ända till fyra :) Blir att fixa lite med jobb nu, både nu och till sommarn, sen blir det att cykla hem , ta en skön dusch å sen göra mig nått gött fika :D Funderar på en liten fruktsallad, men får se om ja orkar ställa mig och hacka å skala när ja väl kommer hem. Då får man ju i sig nått gott samtidigt som man får sig en liten energi-boost, vilket behövs efter denna dag...och helgen...

Har i alla fall tagit igen mig nu så ja då orkar mer än att bara sitta framför tvn, men fortfarande känner jag av lite huvudvärk...och blåningarna :( Men men, det är bara att försöka glömma det å tänka på nått bra istället. Som att det bara är ungefär 30st skoldagar kvar :P Eller att vi snart ska till Stockholm med skolan, helt gratis! Ja det finns en del att glädja sig över också så ja får väll försöka fokusera på det istället.



Ikväll blir det nog träning med SIK å sen blir det nog en tidig kväll. SKa se om ja kanske får lite städning gjord nu när ja kommer hem, men det tvivlar ja faktiskt ganska starkt på :P Hihi. Kommer å bo som i ett bombnedslag snart om ja itne tar tummen ur röven, men men...man kan inte hinna med allt heller. Ja menar att se på the hills kan man ju inte bara skita i? ;) Åh vilken mes ja är...

Nä nu ska ja ta å dra mig mot cykeln, ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0