Träning

Ja det va skönt att röra på sig igen. Blev ett löppass på 40 minuter, kuta inte så långt som vi brukade förut, utan det blev en lite kortare första gång för å komma igång. Det va i alla fall väldigt skönt att känna lite vind i håret istället för att stå inne på ett löpband :P Hehe.

Efter löpningen så drog vi ner på gymmet i Stensele och körde lite styrka. Blev mest rygg å mage för mig, men också lite rehab för knäna. Måste ju jobba mot beach 2009 samtidigt som ja ska stärka knäna inför en eventuell säsong på gröngräset :P Ja det är inte lätt att få ihop allt nuförtiden. Just nu ska ja t.ex. städa rummet, men det går som inte så bra för jag hittar bara andra grejer att göra och använder det som ursäkter för att slippa börja städa ordentligt :) Får nog ta mig i kragen efter det här å verkligen dra igång. Kan ju hoppas att jag blir stolt när jag väl är färdig för annars känns det ganska så ovärt :P

Budade på tre stycken olika brosch igår för att ha på balen. Det ena va typ en krans med lite blåaktiga stenar på, den andra va en blomma och den tredje va typ en bukett eller va man ska säga. Får väll se om jag får mig nån av dom å dom passar till den nuvarande utstyrseln. Skulle va skönt att få det ordnat för ja måste ju fortfarande också lösa gåtan med hår och smink. Känns som om det börjar närma sig nu änså, nån som har tips på en snygg frisyr man kan ha om man har mellan lång page??

Här kommer lite bilder från sista riktiga utlandsresan, malaysia 2006, är så sugen på sommar så ni förstår inte!



















Jaja, det va en skön semester det. Men nu ska ja väll göra mig en kopp te å sen blir det att ta sig i kragen å köra igång med städningen. Ska väll iofs också kontakta Jenny å se hur det blir ikväll, men sen blir det städa som gäller ;)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh jag vill också åka utomlands!

2009-04-13 @ 14:07:18
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grrr, elaka apan!!

2009-04-13 @ 15:52:53
URL: http://stinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0