Tv-mys

Ja nu har vi sett wipeout, käkat en massa snacks som morotsstavar, nötter, ost och kex och chips (jag åt dock ej av de två sistnämnda). Vi har fått några goda skratt av både wipeout och herre på täppan som just nu visas på sexan. Vi har alltså allt som allt haft en trevlig kväll också.

Vi for på ica för å köpa lite creme fraiche att dippa våra morotsstavar och chips i, å då såg vi nått jag aldrig sett förut...En helt knall-vit katt! Stina påstod att det va en albinokatt, för den hade tydligen röda ögon. Själv kan jag inte stödja denna fakta med mitt vittnesmål för ja såg inte riktigt gonfärgen, men säger hon det så var det nog så :) Grymt hursom :P
Katten va fasiken vitare än snön ju!

Ja nu blir det lite mer tv/film å sen blir det sängen för att ladda upp för morgondagen, ha det å sov gott!

Kommentarer
Postat av: Det skulle du allt vilja veta

Hoppas att du får uppleva en trevlig och innehållsrik dag på Umeås universitet.

2009-04-06 @ 13:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0