Hyfs å fason

Ja efter skolan följde ja Jenny å hämta gymkortet å så, sen drog vi vidare hem till mig för lite snack å middag. När vi sedan snakat ännu mer, samt smält maten lite, for vi på Jennys första pass på gymmet. Vi tränade i ca 60 minuter, varierade dock på intensiteten samt engagemanget i träningn för både mig å Jenny, men vi va duktiga ändå :P

Efter träningen så duschade vi där, å innan så förberedde ja Jenny på hur dåliga duscharna skulle vara. Men så dåliga förväntningar som möjligt ungefär steg vi båda in i varsin duch, å till vår förvåning så va duscharna fixade! Eller egentligen va det väll ja som vart mest förvånad, men mina förvarningar gjorde nog att hon blev lite paff ändå.
Efter vi klätt oss å så for vi i alla fall vidare upp till Jenny, bakade, babblade å slöade å sen slutade allt med följande fras av Jenny: "Nä nu fan är ja less, nu få du fara hem!" :P (notera att hon hade en viss sarkastisk stämma vid tidpunten för detta utlåtande)

Ja så nu sitter ja här med lite fika i min ensamhet. Familjen har kvällat och förutom datorn och luftvärmepumpen är det bara mitt knappande på tangentbordet som låter. Nu ska ja då sitta här en stund å sen blir det väll sängen. Sovmorgon imorn så det blir cykel både till å från skolan, skönt!

Sov gott å ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0