BAKIS

Ja säger bara fy innåt helvetet va ja må idag. Huvudet dunkar, magen vänder å vrider på sig och sinnestillståndet är väll inte riktigt på topp det heller. Ja behövde två timmar av förberedelse i sängen för att kunna kliva upp och duscha. Har fått i mig en skål med fil å musli, men just nu känns det som det blir en kort visit. Vet inte hur ja ska förklara hur jag mår, men jag kan säga att jag skakar och för mig så rör dator på sig lite lätt. Alltid lika kul att försöka dölja det för mor å far också...



Kvällen blev i alla fall lite både och, början va good men slutet blev bad. Vi drog igång hos Erik med lite tv-spel, youtyube-klipp, snack och dricka. Vi besäkte bilisten några gånger å sen for jag till Puttrik. Där var han, Niklas, Jimmy, Anna, Linn och Fredrik. Där va det lite mer liv så det får faktiskt aningen högre betyg än hos Erik, men det var kul där också.  Hos Patrik blev det i alla fall mer prat, lite fjant och några groggar(dessa blev mitt fall). Linn å Anna drog på trean bara en stund efter jag kommit, men jag var tapper och stannade med grabbarna ett tag till. Det va då som groggarna kom å ja det va ju jätte trevligt, ända tills ja kom på trean och dom slog till som en stekpanna i ansiktet. Ja var då social där ett tag å sen, när stekpannan slog till, fick ja ju en snetändning å gjorde bort mig så innåt satan. Idag skäms ja då ja passerar en spegel. Men man kan inte få det ogjort, så jag får ta det och förhoppningsvis lära mig nått av det. Kanske slipper allt det här nästa gång ...

Nä nu ska ja nog ta å försöka stoppa i mig mer mat så ja kanske inte behöver va bakis på skolan imorn också. Är väll ingen höjdare precis, särskilt inte när vi ska ha lång engelska lektion med Pär, fy! Ska nog bara se lite "The Hills" och ta det så lungt som möjligt.
 
Ser ni inte till mig imorn på skolan så har jag antingen dött av illamående eller skam, eller kanske en kombo av båda.
Ja den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Linn

Sara, det är så man mår efter jimmys drinkar ;) vi har alla varit med om det :P

2009-04-20 @ 00:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0