Första påsklovsmorgonen

Ja som vanligt när jag har sovmorgon så vaknade jag onödigt tidigt idag. När ja vaknade undrade ja ju såklart va klockan va, tänkte att den kanske är åtta, halv nio någonting. Men nej nej, klockan var 06.25 :/ Ja la mig igen å försökte somna om, å ja slumrade faktiskt till en stund. Men klockan 06.54 vaknade jag igen och efter det var det omöjligt att somna om, dels på grund av allt ljud som blev då dom andra klev upp för att göra sig iordning, men också för att jag ahr väldigt svårt för att somna om. Ja låg då i alla fall kvar i sängen en timme till för att vila lite extra, tänkte att det inte va så stor ide att kliva upp och hamna i allt tjafs som pågick utanför mitt rum :P Va ganska skönt, men hade varit ännu skönare om ja hade sovit ;) Men men, nu är jag vaken och snart är det väll dags att börja uträtta lite av dagens inplanerade punkter. Måste börja med att göra färdigt fysiken :( booooring!

Här kommer dock nått riktigt roligt, slapsgiving i "how I met your mother" :D

 


 




Ahaha :P Älskar sången med Barneys små instickare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0