The perfect match?

Vad vill man ha? Har snackat med nån om vad tjejer och killar vill ha, och vi har väll kommit fram till nått allmänt....tror vi i alla fall ;P Tydligen vill tjejer ha badboys, och killar vill ha en tjej som är lite wild and crazy. Det fanns tydligen också en förklaring till varför tjejer vill ha en badboy. Enligt ett program på Discovery så har vi flickor/kvinnor kvar en instinkt som gör att vi söker oss till män som är "farliga" och kan skydda oss från faror och liknande. På den tiden då människor bodde i grottor med farliga djur omkring sig va det ju nödvändigt, men man kan ju fråga sig om det verkligen är det nu?



Ja har då funderat på saken och kommit fram till några grejer om hur jag i mina drömmar vill att en kille ska va:

- Humor ska han ha, det är otroligt viktigt, det är elden som håller mig vid liv ;) Hehe
- Inte för lat, men ska kunna ha en hemmakväll lite nu å då å bara ligga å slöa.
- Ska träna lite nu å då i alla fall, ingen soffpotatis eller wow-nörd tack!...(men vem vet, rätt va det är sitter man där i soffan med sin wow:ande kille ;P men troligen inte)
- Han får gärna va lite musikalisk av sig. Inget får väll tjejer att smälta mer än en trudelutt på gitarren? :P
- Åsikter ska inte hållas inne. Tycker man bra om nått säger man det, och är det så att man tycker dåligt om någonting ska man våga säga det med.
- Han ska våga va sig själv, och kunna låta andra va det också. (Nån som förstod va ja mena?)
- Tid tillsammans ska man ha, men han får inte vara en sån som går under om man inte träffas på två dagar.
- Självklart kan man ju inte undgå det klara faktum att man vill ha nån som ser bra ut, men utsidan är samtidigt inte allt.

...sen ska han ju självklart gilla mig och mina vänner också :) Vill ju inte ha nått drama som i "The Hills" där vänner splittras och personer förändras bara för att "partnern" vill det. Och just att gilla mig kan man ju i stort sett se som en självklarhet...eller?! ;)
Fick jag också önska mig en sak som denna kille skulle göra, så skulle det va att han bjöd ut mig på en riktig dejt. Det låter både mesigt och ovanligt tjejigt för att vara jag, men jag skulle ju smälta som isen i en bastu om nån gjorde det :P En mysig middag å kanske en film eller nått efter. Nu känner ja bara: "fan så cheesy...men ändå så lockande" :P Haha.

Ja nu vet ni det om mig :P Om ni vet nån där ute som passar in på min beskrivning, så be honom höra av sig ;) HAHA! Låter som värsta kontaktanonsen, men det är det inte. Kände bara att ja var tvungen att skriva ner mina tankar om hela grejen. Tänk sen om två eler tre år, då kanske ja hittar åt det här igen å garvar ihjäl mig för att det inte alls är vad jag har hamnat med då :P Ja den som lever får se antar jag...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Fråga mig inte hur jag kom hit men i väntan på maten så klickade jag lite random överallt ^^ Anywho, du verkar ju ha rätt så rimliga krav och "cheesy" är bra eftersom det funkat dom senaste 300 åren :P Det där med att träffa någon på gågatan som man faller pladask för har väl sina nackdelar och att träffas i en flygplanskrasch eller liknande låter kanske lite väl spännande och nåt man inte bör vänta på? ^^

2009-04-28 @ 11:34:00
URL: http://mugenochbeltan.blogspot.com/
Postat av: Emilie

En riktig dejt är ju det bästa som finns, klart killen ska bjuda ut en! :)

2009-04-28 @ 19:19:29
URL: http://baambam.webblogg.se/
Postat av: Magnus

Nu kanske jag är lite traditionalist men är inte det normen? Tradition om inte heligt!? ^^

2009-04-28 @ 20:02:21
URL: http://mugenochbeltan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0