Wohoo!

Nu har jag varit riktigt duktig, har både deklarerat och gått ur svenska kyrkan.

Deklarationen visade då att ja kommer att få igen ca 3000kr, vilket inte klingade helt fel i mina öron :P Blir att stoppa i semesterkassan det :)



Att gå ur svenska kyrkan är nått jag velat länge man aldrig gjort. Jag ser ingen mening med att vara med eftersom jag inte på något vis är troende. Jag förlorade 122kr på kyrkoskatt, å ja menar det kan man faktiskt göra annat för. Jag känner heller inget behöv av att gifta mig i kyrkan eller ha en präst på min begravning, så det fick bli att gå ur. Känns bra nu, måste bara posta blanketten så är allt fixat och klart.

Nu blir det kassler å ris, mums! Sen blir det Jenny å betala resan kanske?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0