Dag fem på resande fot

Ja nu har ja varit lite dålig på att skriva, men det är ju så mycket att göra :P Men nu tog ja paus från allt packande å satt mig här :P

Den femte dagen på min å Jennys resa börjadeganska roligt, i alla fall för mig :P För tidigt på morgonen vakna ja av att Jenny lät, så ja fråga va hon gjorde, då fick ja svaret : "Ja ska sätta in ett data-chip!" :D Ja börja garva men Jenny, hon bara sov vidare ;) ja det va kul. Senare på dagen, då vi va på stranden, fick ja än en gång skratta åt henne ;) Vi va ju då och badade i havet, å Jenny satt sig där vågorna slog som mest, och blev ju därför slängd lite hit å dit då. Följden av det va ju att hon fick sand överallt, även i bikinin. Hon gick dock efter ett tag ut en bit i vattnet å badade med mig iställe. Efter e tag såg ja att Jenny stod å tömde bikinin på sand, och frågade då "Varför tar du dig i skrevet?" å svaret kom snabbt, "syns det?!" :P Det bästa va att hon trodde ju inte att det syntes, så hon sket i att det stod en gammal gubbe mitt emellan oss :) Efter ja då ställt frågan så vart det lite rolgt för gubben hade tydligen sneglat på henne en hel del ;) HAHA!
Under dagen frågade folk om vi va systrar, om vi va norskar och om vi va bröder?!  Vi kom fram till att han som frågade det sista måste tro att brothers betyder syskon ;P
Annars va det mest fjant under dagen som nog ja å Jenny är dom enda som förstår :)



Vart fest i Långsjöby i helgen, jävligt trevligt :D Grillat, trevligt sällskap och ett dopp där mitt i natten ;) Måste göras om!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0