Movin' on!

Ja, nu är bilen fullt lastad, å då menar ja verkligen FULLT! Hade inte rymts en knappnål till om det hade behövts ;P Okey det kanske va överdrivet, men det ryms då inte en låda till, inte ens en kasse med nått. Så nu är halva jobbet gjort, nu är det bara att komma dit, hämta nyckeln å sen packa upp allt igen :P Suck...

Känns konstigt men bra, ha ju aldrig flyttat förut så det ska bli en upplevelse. Ikväll då vi va ute å fiska slog det mig dock att det nog kommer bli ganska annorlunda. För en gångs skull kommer ja kunna gå till skolan, till affären och annat. Jag kommer handla allt själv, laga varje måltid själv, sova själv, tvätta själv och o så mycket mer. Inget kvällsfiske med pappa, eller långa samtal efter middag med både mor och far. Inga spontana slöarkvällar med Jenny, eller raggen mitt i veckan. Jävlar va konstigt det ska bli...tar nog ett tag innan man vant sig.
Imorn får ja i alla fall se mitt boende för första gången, och sen på onsdag drar jag, mamma, Stina och Thomas ner på IKEA för å handla det sista som kan behövas. Blir nog en händelserik tid här närmast, kommer bli mycket att lämna men också mycket nytt i livet. Men men, omväxling förnöjer ;)



Nu blir det nog sängen för lilla mig, ska upp tidigt imorn för å duscha å sen sätta mig i bilen.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0