Skurkarna

Äntligen har ja tagit mig i kragen och faktiskt rört på mig! Cyklade ju iofs fram och tillbaka till Storuman för några dagar sen, men nu rörde jag mig ordentligt. Ja har på ca 1 timme och 25 minuter först kutat upp till Storuman å sen cyklat hem :D Känner hur endorfinkicken gör mig lite stolt över min prestation ;) hehe. Om man tänker på hur lite ja rört mig den senaste tiden så va det ju inte illa i alla fall :P

Igår blev det pizza på trean med "familjen" (jag, Jenny, Patrik och Björn :P). Sen satt vi på vallnäsvägen i ungefär en timme, innan Jenny började kräva att vi for därifrån och gjorde nått. Så vi gick ut till bilarna, vilket ledde till att vi mellan klockan 20.00 och 22.00  fick våran roadtrip tillslut :P Iofs va det ju en miniversion, men vi fick oss en roadtrip :D Vi passerade Stensele, åkt igenom byn i Forsvik, åkte några krumelurer i Barsele och sen spenderade vi ca en timme på små skogsvägar :P
När vi va i Barsele hände dock något underligt ;P När Patrik och björn lämnade bilen va det "några" som stal bilen å for! Iofs for dom inte långt, men grabbarna blev förvånade då dom fick se förrövarna :P





Haha, ja det va kul det :P Sen blev det väll några trevliga diskussioner där i bilen, å ja å Jenny retades väll kanske lite, men bara lite ;)

Jaja, nu ska ja försöka komma på va ja ska laga till middag, sen ska ja slänga mig i duschen å efter det blir det att städa ihop lite på rummet. Skriver mer om Turkiet senare, det där med ett inlägg om dagen kanske inte håller, men ja ska göra mitt bästa ;)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0