Boende å boose :P

Ja, det har som varit lite skart på bloggfronten, men nu jävlar :P Under veckan ha ja som sagt varit i Umeå i tre dagar. Ja fixade och donade i lägenheten, shoppade och försökte fixa lite innan skolstarten. Höll på å gå under i jakt på böcker, å ja kan med skam meddela att ja fortfarande inte har allt som ja ska ha :/ Men men, det löser sig nog. Lägenheten börjar då se riktigt bra ut. Ja trivs å enligt dom som hälsat på ser det då riktigt bra ut :P Har lite bilder så det är ju bara att avgöra själv :)















Ja, är det nån som är sugen på att se mer så är det ju bara ni slår en pling så ger ja vägbeskrivning å bjuder på lite fika :)

Igår blev det i alla fall middag på Kitas med Patrik, Jenny, Björn, Jimmy å Fredrik. Trevligt sällskap å god mat : Fick iofs vänta i 45 minuter, men det va väl egentligen inte så oväntat? Sen blev det förfest på bergsvägen å runt halv elva bar det av mot hotellet. Träffa en hel del trevligt folk, planerade in lite allt möjligt samt köpte mig en drink eller två i baren. Ja va duktig å höll mig lagom tillfriskad,  det tackar ja mig själv för idag kan ja säga ;) Det fanns ju "vissa" som inte höll sig lika lugn som jag :P Runt ett bestämde ja mig för å dra hemmåt, så ja gick för å hämta nyckeln till lägenheten men fick med hela Patrik på köpet. Det tog oss en timme att färdas från hotellet hem till Patrik på Vallnäsvägen, men i vårt försvar så hade ja ont i fötterna av skorna och sen vart det väll lite stopp för tjafs här å där, men men. Vi tog oss ju hem i alla fall :D
Sen när man vakna klockan tio över sju imorse kändes det bra att ja höll mig lugn. Efter en stund vakna ju Patrik också, å man fick knappt ta i huvve på honom för han hade sån skallebang :P Ja det är inte lätt alla gånger. Under dagen har man sen träffat alltfler bakfulla personer från gårdagen, den ena värre än den andra ;)

Nu blir det att betala räkningar å beställa dator tro ja. Sen blir det en varm å skön dusch följd av en god middag framför tv:n. Ikväll blir det jävlar i mig en slökväll DELUX! :D Yeah!!

Ser väll när nästa inlägg kommer. Måste ju som sagt fixa både dator å internet till lägenheten :P Kanske snyltar på nån annan iofs :) Jaja, ser ju när det blir...
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Finaste inredningen ever i en sådan lägenhet;) Får se hur pigga jag och älsklingen är imorgon, lördagkväll är ingen lugn kväll...

Vad har du bestämt dig för för dator?

2009-08-29 @ 16:06:30
Postat av: Jocke

Soft.. den där soffan är så jävulst skön...

2009-08-29 @ 16:21:47
Postat av: Anna

Det ser supermysigt ut! :-) Jag kommer gärna o hälsar på snart ;-)

Vad duktigt av dig att hålla dig på en lagom nivå i fredags.. Haha, jag tror att halva hotellgästerna var hur packade som helst (inklusive jag). Blä. ;-)

2009-08-30 @ 11:49:53
URL: http://jonssn.blogg.se/
Postat av: BREEZY

vad fint :)



____

Kenza eller Kissie?



RÖSTA I MIN BLOGG!

2009-08-30 @ 12:01:48
URL: http://breezy.se
Postat av: enbjorn

Gud så mysigt och fräscht du hade det :) Nu blev jag sugen på att flytta ;) haha

2009-09-10 @ 21:15:04
URL: http://enbjornochettemo.blogg.se/
Postat av: Milla

Måste bara fråga om det är tvistevägen? Alla lägenheter där ser likadana ut och jag tog det på dörren ;P

2009-09-12 @ 15:31:15
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0