Sömnig

Kan tala om att eftermiddagen inte riktigt blev som ja hade tänkt mig :P Efter att ja lämnat datorn sist blev det att fara och fika med Stina för att fira hennes tenta så det blev lite glass, prat å sex and the city :P Efter det bar det av tillbaka till lägenheten för att laga middag. Efter en stor portion köttbullar och potatismos skulle ja då ta mig i kragen och läsa, men ja kände att ja va lite slö så ja tänkte att ja kunde se den lilla filmsnutten som vi fick i "läxa" att se istället. Ja slog igång den på datorn och efter bara ett tag insåg ja att ja inte skulle få mycket läsning gjort efter det :P Tro ja hade sett i tre minuter när ja nickade till första gången, och så fortsatte det genom den 25 minuter långa filmen :) Va till och med så illa att ja helt tippa ner i soffan en gång ;) Tänkte att ja skulle sitta riktigt rakt så ja kunde hålla mig vaken och fokuserad, men nej nej...det märktes bara mer hur trött ja va ;P Så när filmen väl va slut stängde ja ner datorn, släckte lampan, la mig ner med filten i soffan å somnade som om ja inte sovit på flera dagar :P Skönt va det ju, men det blev ju som sagt inte så mycket läsande gjort. Vaknade för typ 20 minuter sen å har nu hunnit läsa lite, men får göra det imorn istället medan ja tvättar å donar här i lägenheten. Finns ju som inte mer att göra åt saken...är nog iofs lika bra egentligen för så trött som ja va hade ja aldrig uppfattat va ja läste utan bara skummat igenom det å sen sagt att jag har läst :P



Jaja, åter till läsandet så ja får sova nån gång ;)
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0