Sömnlös i Umeå

Kan tala om att ja har sovit högst ungefär tre timmar inatt :P Blev väl en timme eller två hos Stina å sen när vi klockan fyra tagit oss ut till universitetsområdet vaa ju kylan inte sövande precis ;) Vi fick oss i alla fall VIP-biljetter till sittningen nästa helg, så det var ju förhoppningsvis värt mödan :) Efter vi betalat biljetterna drog ja mig då hemmåt direkt trots att glöggen, julmusiken och stämmningen faktiskt lockade mig lite till att stanna. Men som sagt for ja hem i längtan efter min varma säng och och lite sömn. Klockan va 05.30 när ja la mig, och efter mycket vändande å vridande var klockan 07.00...utan att ja sovit en blund! Lite sömn tror ja faktiskt ja fick mig mellan det och 07.45(när ja nästa gång kollade klockan), men det va då inga stora mängder ;) Sen blev klockan 08.00 å utan mer sömn så har ja nu klivit upp för att börja göra mig iordning för dagen :P Yippie! Det bästaa med det hela är att ja har lektion mellan 10.15 och 12.00, sen har ja en timmes lunch å sen är det ännu en lektion mellan 13.00 och 16.00 :P Efter det blir det att göra sig iordning för sittning snabbast möjligt och sen blir det väl troligen förfest här också? Och självklart ska det väl va lite grädde på moset? ;) Ja å Stina ska troligen ta bussen som går 05.30 från NUS, så vi skiter nog i att ens lägga oss inatt :P Blir party tills, ja så länge man orkar å sen blir det hem till lägenheten för en dusch, lite mat, kanske lite tv å det sista packandet å sen bär det av ;) Känns som om den 4:e december 2009 för evigt kommer minnas som en lååååång dag ;)

Nä, om ja skulle ha fortsatt med dagen...men först nått lite roligt denna fjärde dagen på årets sista månad!

Varför håller kära personer varandra i handen så ofta?

"De vill vara säkra på att deras ringar inte trillar av eftersom de betalade en hel del pengar för dem."
Gavin, 8 år

Haha! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0