Student/hemmafru

Ja nu i eftermidda har ja agerat student/hemmafru :P Har läst, skrivit, handlat, lagat mat, tvättat, gjort lunchlådor och diskat. trodde inte ja skulle hinna så mycket på hela kvällen å det är redan gjort :D har iofs mer än hälften av tvättandet kvar, men det styr ju itne jag över utan det gör ju tvättmaskinen. Iofs styr ja väl över hur mycket det är, men ja tvättade aldrig förra veckan å sen så renbädda ja samt att anna sov i ett gäng med lakan. Så det är en hel del som ska rengöras ikväll!


Nu ser jag verkligen ljuset i slutet av tunneln för ja märkte idag att vi inte har något schemalagt efter tisdag nästa vecka :D funderar dock på hur och när ja ska ta mig hem, men det löser sig :) Ska bli så skönt med julemys å SNÖ! Känns lite läskigt att det redan gått en termin här i Umeå, men samtidigt känns det ju riktigt bra att man har så kul att man knappt märker att tiden går :) Får bara hålla tummarna för att det inte går alldeles för fort så man helt plötsligt står där på sista dagen och inte riktigt har tagit vara på tiden. Men men, nu ska ja ta till lite lyx å fixa morötter å dip å sen slänga mig i soffan å kolla in vad tv:n har att bjuda på för kvällen.

"Hon ska få nått riktigt stort!" ;)
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0