Tisdag

Ja, det rann som ut i sanden det där med julkalender...men det är så mycket att göra hela dagarna så det blir som svårt att hinna med allt :P

Drömde att Patrik visste vad han skulle få av mig i julklapp å ja blev helt förtvivlad! Jag som vill att han ska bli så överraskad på julafton blev helt paff när han kom å sa att han inte ville ha det han nu ska få. Då fråga ja hur han va så säker på att han skulle få det....å då svara han bara att han hade vetat hela tiden och varit jättearg på mig :( Det va ingen rolig dröm, men som tur va så va det ju bara en dröm :P Förhoppningsvis är han bara nyfiken och blir glad på julafton då han får den/det :D

Nu blir det snart IKSU för lektion sen blir det handledning efter lunch. Ikväll SKA jag läsa och sen ska ja försöka få tvätta lite...det finns för få timmar på en dag känns det som i veckan :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0