Underligt...

Ja, dagen har varit lite blandad. Började med ett bodypump pass på morgonen å sen blev det lite cross-trainer efteråt när man liks ändå höll på ;) När ja tagit mig från IKSU vart det lite provsminkning inför fredagen å sen en dusch...för ja kände inte riktigt för å gå ut å visa mig så...än i alla fall :P Efter en lång å skönt värmande dusch blev det ner på biblioteket för å läsa, å på vägen såg ja nått riktigt underligt. I den vinterkyla som nådde umeå inatt, bland alla vinteklädda personer, kom det en kille gående i bara shorts å t-shirt! Å som om inte det va nog så gick han samtidigt där å rökte pipa!? Kan tala om att det ord som slog mig var "WHUUT??" :P. Väl nere på biblioteket så hittade ja i alla fall boken ja skulle ha å satt mig ner å började läsa. Textens innehåll och det faktum att den va på engelska gjorde det dock inte svårt för mig att gå hem efter bara en timmes läsning. Försöker ta igen lite nu genom att läsa av den andra texten som står på listan i veckan :D Får se om ja kanske får lite läsning gjort på torsdagkväll å fredag...annars får ja klara mig utan helt enkelt :P


Whuut?!

En annan nämnvärd sak jag haft för mig ikväll var att ja har sett "Linas kvällsbok" :P Måste säga att den va pinsamt rolig på nått vis ;) I början va den ju ganska intressant att se på, just för det pinsamt roliga, men på slutet blev det som så fjaskigt så då tappade den mycket :/ Men men, man kan ju inte få allt här i världen.

Nu ska ja nog dra mig från datorn å städa lite till för imorn kommer Anna hit å då kan det ju inte se ut hur som helst heller ;)
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0