ÅH :(

Känner mig rätt slö idag ockå :( Fast tror ja ska va med på fotbollen på morron fast ta det väldigt lungt. Vi brukar ju ha styrka på tisdagar så det ska nog inte bli så ansträngande, sen är lektionen bara på en timme så jag får lov att palla...

Sen idag blir det fysik å kemi. Fysiken är inte så hemsk längre, men kemin är nog det värsta vi läser nu...åsså ska vi läsa det tills sommarlovet :( fy...

Ikväll blir det då att jobba med min del av projektrapporten så det blir gjort. Ska sätta oss imorn å börja arbeta igenom allt å försöka få en sammanställd rapport som alla tre är nöjda med. kommer nog bli lite jobbigt men vi får lov att göra så gott vi kan. Annars kommer då en massa universitet till skolan imorn så vi får gå på föreläsningar och annat. Tyvärr är det inga universitet längre söderifrån, men man får väll va nöjd för vad man får.

Nä nu måste ja gå å packa ihop alla mina grejer å dra mot skolan, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0