Amigos i Forsvik och på trean

Ja kvällen började grymt. Jag, Jenny och Helena käka riktigt god midda, prata om allt mellan a och ö och bara njöt av varndras sällskap. Efter middan blev det tjejsnack, kareoke i köket och en massa fjant om morötter ;) Gud va ja trivs i dom två tjejernas sällskap!

När vi sen fick hit Krille för skjuts till Storuman tog vi våra väskor, en var dock rätt onödig för den va tom...Helena ;) å sen drog vi mot trean. När vi väl va inne i samhället va det bara att stoppa in det där lilla kortet i den där apparaten som sitter fast i ett hus och sedan ger en pengar...Var alltså tvungen att ta ut lite pengar ;) Var ju för en gångs skull inträde på trean eftersom Amigos spelade, så kontanter va ett måste. Tog ut två hundra, inträdet gick på 70kr, köpte en cider för 55kr å nu har jag kvar 65 för ja tappa en tia. Är rätt nöjd med hur lite jag egentligen spenderade :) Varför kan inte varje utekväll va så billig om man tänker på hur mycket ja egentligen fick i mig ;) hehe. Va lite synd att min ica kompis aldrig tog sig ner på trean, såg ju faktiskt lite fram emot å umgås lite...

Som vanligt händer det mindre roliga saker när man är ute, men i överlag va kvällen lyckad tycker då jag :) Fick mig en hel del goda skratt. "Alltså den här mackan är så god så det är som om den knullar i munnen på mig!" HAHA!

Sen va det ju självklart den där roliga men samtidigt lite läskiga händelsen :P Ja satt vid ett bord och prata med ett gäng trevligt folk. Efter ett tag kände jag hur nån tog tag i mina axlar och sen sa personen "Hur är det med kroppen?" och då hörde jag ju att det va CT. Han satt sig sedan och pratade ett tag men sen gick han iväg till nån annan. Kanske en halvtimme efter att han gått kände jag att nån la sina händer på mina axlar igen. Den här gången var det dock på ett mer mjukt, och typ smekande sätt. Ja tänkte direkt att nu är det inte CT, vem är det? Jag vände mig inte om för jag kände hur personen bakom mig böjde sig mot mitt öra för att viska nått. Det första jag hörde var bara mummel, men sen hörde jag att personen sa att jag var mycket fin. Det som var lite läskigt va att orden jag hörde inte var på svenska, utan på norska! Jag vände mig lite åt sidan och hamnade i lätt chocktillstånd. Det va samma norsk som stötte på mig på trean förra helgen!! Ja vände tillbaka huvudet och sa tack, vet inte varför men kände väll att jag var tvungen att va artig eller nått. Då jag inte tittade på honom böjde han sig mot mitt öra igen och viskade: "Du är mycket fin, å ja ska gå nu"...självklart dock på norska. Jag vart paff eftersom det va lite som om han skulle försöka locka med mig eller nått. Men ja tittade fortfarande på dom andra vid bordet istället och sa bara "okey, hejdå"...Han strök då mina axlar en sista gång och gick äntligen därifrån. Vad är oddsen att samma norsk är på trean två helger i rad? Han måste ju bo här omkring eller nått...hoppas inte det. Dessutom var han då minst trettio och inte särskilt fager heller. Jaja...lite kul va det ju ändå :P

Efter trean va det då hem för å sova. Blev väll inte riktigt det ja gjorde, men shit happens...

Nu har jag då just städat undan sen gårkvällen och funderar på att käka upp den laxfilén som blev över eftersom att Vicky inte kom. Ska nog fixa mig nått gott :P Sen ikväll blir det pizza med Puttrik och förhoppningsvis bara degning framför tv:n eller liknande :) Inge boose i alla fall, det är ett som är klart.

Nä nu behöver jag mat, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0