Äntligen!

Slutade syon prata!
Är snart hemprovet över!
Fick ja komma hem från skolan!
Fick ja mat!

Hehe, känner mig ganska glad nu över alla mina saker att säga äntligen för ;) å snart kan ja säga äntligen helg, å efter det sicktar jag in mig på äntligen sportlov :D Det kommer bli skönt!

Nu ska ja snart dra mig till stensele för å gymma, å sen blir det att bänka sig framför tv:n. Klockan 20.00 är det GE-galan på tv4, mste ju se om man ser Anton ;) Sen klockan 21.00 är det Greys Anatomy på kanal 5, och klockan 22.00 ska jag ovanligt nog slå på ettan! Dom visar tydligen Entourage där så nu kommer det nog bli mer svt 1 i mit liv ;) haha.

Denna dag tre har nog varit den jobbigaste hittills. Emilie satt å åt naturgodis just då ja va som hungrigast, när ja komme hem låg det en förpackning med mackor framme, en sort som är såååå god! Å sen för att inte tala om att det fortfarande finns kladdiga chokladmuffins i kylen!! Men men, har varit duktig och nyttig å låtit bli...är lite smått stolt faktiskt ;) haha...fast egentligen är det nog mest det att jag verkligen inte vill förlora ett öre i onödan som gör att jag håller mig :P Va nog en bra hållhake det där!

Nä, dags att hoppa i träningskläderna för ett löppass på gymmet, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0