Bloggpause :P

Hehe, sitter och ska göra färdigt religionen men det går äll som lite smådåligt :) Sitter å pratar bort en hel del tid med Ina just nu :P Snackar om småflickorna som bytte om samtidigt som oss efter idrotten. Dom prata konstant och fraser som "oh my god!" avändes ungefär lika ofta som jag blinkade om ni förstår...e annan välanvänd fras va "om nån kom in nu så skulle jag DÖ!". Va va dom egentligen, tolv tio år kanske? Tror dom har sett lite för mycket typ high school musical å liknande disney channel filmer ;) hihi, va jag är fyndig!

Efter det trodde man väll att det ugefär va slut på konstiga och udda händelser för dagen...men nej nej! När vi då efter lunch skulle ha engelska så satt vi i tio minuter å sa pannkaka!? va händer??

Jaja...glömde att ja skrev här så nu är jag faktiskt klar med religionen :P sköönt!

Hem nu, kyckling till midda å sen blir det film å kladdkka med Patrik :D

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0