Dagen än så länge

Börja dagen med en brakfrukost, en skål med fil och musli, en banan och två rostade mackor. Hade lite svårt att ta mig upp ur stolen efteråt, men jag klarade av det ;) Sen klockan kvart i elva for jag på gymmet för å träffa Thomas där kl 11. Hade helt förträngt att det typ va öppet hus där idag så ja börja fundera lite då jag såg marshallerna utanför. När jag då kommit in satt jag på en cykel i ca tio min...tills Lars såg mig å sa åt mig att kliva av cykeln för å delta i deras lotteri. Dom hade tydligen en massa presentkort och träningsgrejer att lotta ut, å alla som komme dit skulle va med. Han fråga om ja skulle va kvar till dragningen, men den skulle va klockan två så ja fick skriva mobilnummret iställe. Sen vart det cykel i tjugo minuter till, ett core-pass på tjugo minuter å sen resten rehabträning och lite armar. For hem å duscha å sen komme Thomas å åt köttebullar med mos, sås å lingonsylt...GÖTT!

Efter det satt vi oss å såg nån jävligt grym film, minns inte va den hette men det va en as-ful film som var medvetet dubbad och allmänt konstig :) verkligen min sorts film ;) hehe. Efter filmen fjanta vi på en stund å sen for han hem igen. Då gjorde jag det ovanliga att jag satt mig framför tv:n å satte igång "how I met your mother". Har bara tre avsnitt kvar på säsong tre nu tror jag...eller är det bara säsong två jag är på? jaja, ja ha i alla fall bara tre avsnitt kvar av säsongen jag är på :) Får väll se om jag å Puttrik nöter igenom dom ikväll :)

När jag satt å va som mest inne i ett av avsniten så ringde mobilen, det va ett nummer som jag inte hade eller kände igen så jag svarade formelt: "hej det är sara". Då va det Lars som ringde för å säga att jag hade vunnit presentkortet på 100kr på utrustad :P ja det är som triss, plötsligt händer det ;) Sen fråga han också om ja hade Thomas i närheten, för han hade tydligen vunnit ett par boxinghandskar :) Men det hade jag ju inte så han fick ringa upp honom också. Ska väll hämta ut presentkortet sen i veckan...

Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar, är väääldigt hungrig! Sen får vi väll se vad jag å Ptrik hittar på, lär väll bli något som involverar en tv i alla fall :D haha, vi är så jävulkst tråkiga ibland...men men, det måste man ju få va nån gång också.

Längtar tills det händer nått, blir det att vänta till sportlovet eller??
Jaja, ska inte klaga, har ju lite mindre skolarbete nu i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0