Dagen

Vaknade runt halv tio, gick upp å duscha å fika. Sen såg ja lite tv med Stina å Thomas å sen vart det att fara å hämta mor å far på hotellet. Vi lämnade av Stina å Thomas hos Thomas å for sen på mio. Vet inte varför vi for dit egentligen, alltså vad mamma skulle ha, det slutade i alla fall med att hon efter att ha gått egenom typ hela affären köpte tre stycken ljus. Värt? Hittade i alla fall ett grymt visningskök! Notera stegen som är insatt för att nå till de högsta skåpen ;) tycker det va lite grymt :)



Efter mio hämta vi Stian å Thomas igen å for å käka på Taormina :) Gött me mat kan jag säga. Hade ätit upp mitt innan dom andra ens hunnit halvvägs :P Kände mig glupsk men det va ju bara folk ja känner så va gör det ;) Efter att sen än en gång lämnat Stina å Thomas så drog vi oss hemmåt. Ja fick köra i stort sett hela vägen, pappa körde i början men han kände sig så trött så jag fick köra ungefär 190km av sträckan hem...vilket är större delen ;) Men nu är vi i alla fall hemma å ska väll få nå käk snart igen :D Blir varma mackor eftersom vi åt ganska sent å ganska mycket på Taormina, men det är gött så jag är nöjd :P Sen ska Patrik komma hit å spela lite wii å käka av bullarna ja baka i torsdags :) Blir nog trevligt...



Mums!

La nyss över en massa bilder från mobilen som jag har tagit för att blogga om, men aldrig tagit mig tiden att föra över. Därför blir det lite bilddagbok idag med en liten kort förklaring istället för ett helt blogginlägg ;)



Mina lurviga skor som ja fått av farmor för att hon inte kan ha dom längre :P Ganska coolt när man får sånt av sin typ farmor som är så "gammalt" att det är inne igen ;)




Hjärtpotatisen vi hittade då vi skulle göra palt...före jul ;) bättre sent än aldrig :D




Gofikat på vår lilla re-cap hos Patrik :D




Korven som inte kom ut då jag och Thomas skulle käka bullen ;) Båda trodde det saknades en men sen hittade vi vars den va :D



 
Min inflyttningspresent till Patrik. Special edition Hipp Hipp doftgranar. Notera att det står "Not The Original" ;)




Sist kommer marängswissen från igårkväll :D Det var väääääldigt gott, men det va vanlig göass så magen fick sig ett slag. Men jag får nog skylla mig själv för det va ja som valde glass ;) haha!

Men nu ska ja inte babbla ihop en hel roman...eller bilderbok ;)
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0