Döh!

Är nu färdig med engelskan och projektarbetes grejen...tror ja då. Har också lyckats skriva lite mer på religionen, har typ tre sidor snart, men ändå så mycket kvar :( Vet inte om ja orkar nå mer ikväll faktiskt, får kanske lov å jobba med det lite imorn å en hel del på fredag istället...men det får nog bli så ändå.

Känner att jag måste börja röra mig snart, fläsket bygger upp sig som legoklossar på ett dagis fullt med småbarn. Blir bara irriterad på att allt detta skolarbete ska ta upp så mycket av ens kvällstd, åsså sen när jag väl har tid blir jag bara sjuk istället...satans jävla skit! Gah!

Är inte på så bra humör just nu, fuck för allt känns det som...åh vad jag är negativ!

Hoppas morgondagen känns bättre, annars blir det en tuuung dag :(

Sportlov, kom nu!!

Kommentarer
Postat av: luhluu

snygg bloggdesign!

2009-02-04 @ 22:24:46
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0