Första dagen

Ja första dagen av mitt nya nyttiga liv har gått väldigt bra :) Har inte ens tänkt tanken att äta nått onyttigt, och jag har förvånansvärt nog inte ens rört en macka! Sen har jag också rört på mig genom att va på trippelbollen och sedan genom att gå från bollhallen till Jenny :P Det känns som att det kan bli bra det här.

Imorn blir det specialidrott, långlunch, fysi å kemi. Sen blir det väll hem för å göra bort lite kemi-hemprov åsså får man väll se om man hinner förbi på gymmet. Annars borde det nog vettigt att städa rummet, men som vanligt känner jag mig inte så taggad på det ;) Får väll rapportera tillbaka imorn om rummet blivit städat eller inte.

Men nu ska jag nog börja knalla bort mot sängen. Är fortfarande väldigt trött efter lördagens/söndagens tv-tittande :P får nog ta å köra på tidiga kvällar hela veckan om ja vill ta igen det här :) men men, det är sånt man får ta antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0