Fredag

Änligen fredag! Sblir skönt att lämna in hemprovet å sen fara hem å bara slöa :D Dock skulle det va ännu bättre att ha nån å umgås med, men får vänta med det tills imorn verkar det som.

Vi har inte så jobbiga ämnen idag, idrott, matte och engelska. Det är ganska korta lektioner så dom hinner nog inte bli så dryg...eller kanske engelskan för då har vi ju Pär :S
Men men, blir alltså troligen bara att va hemma ikväll, kanske börja städa rummet eller nått. Vill så gärna scrappa men jag har inte nog med grejer för att det ska va kul, och jag har inte råd att köpa mer :( Livet är hårt...

Sen har jag ju snart hållit mig nyttig i en vecka, känns faktiskt väldigt bra nu. Trots att jag är lite förkyld känner jag mig piggare och sen så har jag mindre eksem och finnar! :D Det är positivt. Sen har jag lyckats träna minst en gång varje dag, vilket faktiskt börjar kännas i armar och ben ;) Igår fick jag dock ett starkt behov av att bara sträcka mig efter popcornskålen hos Puttrik och glufsa i mig popcorn, för att ja va så hungrig och dom hade en sån lockande doft av smör. Men det gjorde jag inte så jag är fortfarande helt fri från missar :P Fortfarande stolt är jag då också över att jag klarar mig utan mackor...dom brukade va en stor del av min vardagsmat, men nu är dom som bortblåsta. Blir istället en hel massa frukt, å mest bananer. Mamma sa för nån dag sen att det går så mycket bananer att hon nästan börjat tro att det hade flyttat in en liten apa någonstans i huset ;) Men nej nej, det är bara jag :D hehe

Nä, nu bär det snart av mot röbrohallen för cirkelträning/hinderbana, ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0