Gymmet

Kom nyss hem därifrån. Känner mig alltid lika hurtig just när man är där, men sen när man kommer hem känns det alltid som om man kanske skulle ha stannat en liten stund till..men men, ja ha ju i alla fall rört på mig :)

Satt å fundera på en sak tidigare idag. Jag vill ju att saker ska förändras, typ att man flyttar, lär känna nytt folk och upplever nya saker. Men samtidigt vill man ju ha kvar vissa grejer, som Jenny :( och alla andra fina vänner. Men hur kommer det sig då att man så ofta spenaderar tid med helt onödiga saker som att sitta typ på tredera eller se på onödiga tv-program halva kvällarna istället för att ta vara på dagarna man har nu, med dom/det man inte vill förlora?! Självklart kan man ju inte va med nån varje kväll, och dom andra kanske inte alltid har tid. Men jag tänker då sluta upp med att bara sitta hemma och döda tid som ja kan använda så mycket bättre. Nu ska jag göra bort mitt skolarbete, träna och va social. Självklart kan man ju klämma in lite tv eller dator därimellan, men en helkväll vid datorn är ändå bortkastad tid...



Å vad i hela friden händer nästa helg? Om det är nån som är sugen på att hitta på nått är jag då på, bara att höra av sig :D

Nä nu blir det duschen, lite engelska å sen mat hoppas jag. Mammas köttgryta, mums!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0