Hehe

Här sitter jag om dagarna å känner mig som en liten bloggnörd :P Skriver ungefär 12 inlägg i veckan och har sammanlagt skrivit 218 blogginlägg i mina dagar. Det är väll inget att skryta med, men på senare tiden har jag ju trappat upp antalet en hel del. Själv tycker jag att det är kul, men det känns också aningen...ja va ska man säga, som om jag nöter ;) Fisk dock en kommentar på mitt senaste inlägg om att någon tyckte det va bra och att min blogg är intressant läsning, det var en oväntad trevlig kommentar måste jag säga :) Trodde att det ungefär bara va folk man känner som läser för att dom tycker att det kanske möjligen kan stå nått kul, och för att visa sitt "stöd" ;) hehe, nu är det väll säkert lite så...men kanske inte helt?! :P



Har också tänkt på att jag har ökat antalet smileys i inläggen. Försöker vänja av mig, men om man kollar texten ovan så märks det inte så väl :P Oj, där smög en till sig in, men brukar inte radera sånt i efterhand för dom kommer lite av impuls å då brukar dom ändå passa in ganska bra där dom hamnar :) Haha, gud vilka principer jag har. Ungefär lika konstiga som min humor och mina samtalsövergångar under fest...det va kul det!

Nä nu kommer snart Thomas, ska se nån collegefilm som Andreas hade laddat ner och sagt va bra. Hoppas den inte är allt för tankekrävande för jag är rätt så sömnig kan jag meddela. Blir nog en tidig kväll, får leka bouncer och slänga ut Thomas där runt tio tro ja :) Det ska nog bli en erfarenhet att skryta med det! Hehe...

Om två personer är kusin med samma person, men på olika sidor...då är det väll inte mer än rätt att dom räknas som tremeningar? :D HAHA! Det va fyndigt ;)

Lycksele nästa helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0