Helg!

Åh så skönt med helg :D Ska bara slöa ikväll har jag tänkt, se tv, sitta vi datorn, kanske ta en skön dusch...inget ansträngande i alla fall. Då imorn blir det gymmet på morgonen å sen får man väll se om det blir nån liten fest på kvällen eller vad det blir. Hoppas i alla fall på att vi kan dra ihop nått, skulle va nice :P

Annars händer det faktiskt inte så mycket just nu. Har fikat för magen skrek efter mat, så det blev en skål med filmjölk å musli och en kopp te. Det nya teet som ja ha köpt var en riktig hitt. Det smakar inte för beskt som ja tycker många teer kan göra, å då måste man ju ha en massa socker eller honung i å då blir det ofta för sött iställe. Det här teet kan man dricka bara som det är, skitbra tycker ja. Sen är det ju grönt te ock¨så så det är extra nyttigt för kroppen :) Sen smakar det av en blandning av citron och ingefära också som äär en väldigt lyckad blandning :D

Men te är då inte dagens största händelse kom ja på. Fick tillbaka matteprovet idag å ja hade 15 av 21. Det va väll ganska bra, men ja hade många små slarvfel som vanligt så det kunde ha gått ganska mycket bättre. Måste lära mig att gå igenom matteprov ordentligare...
Men men, fick i alla fall vg så jag är nöjd.

Nu tro ja ja ska slänga mig framför tv å se vad dom visar för intressant denna tiden på dagen, eller så fastnar jag här för att ja "bara" ska göra nått innan jag går...slutar oftast upp med att jag då stannar vid datorn i en timme ungefär :/ men men, har ju inget särskilt för mig så det spelar ju egentligen ingen roll :P Åh så skönt!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0