Hur gårdagagen övergick till denna dagen

Ja efter middan kom Puttrik hit å vi prata lite, såg början på en dålig film, fikade, såg "how I met your mother" och såg slutet på den dåliga filmen. Sen fick vi för oss att vi skulle fara till storuman å kolla läget...men självklart va det lika livlöst som vanligt så det blev bara en kort visit å sen for vi tillbaka hit. Då la vi oss på soffan för att nöta lite mer HIMYM, och det slutade med att Patrik började slummra till runt två, och sov ordentligt runt tre, medan ja började sova runt kvart i tre, och sov riktigt runt fyra. Båda vaknade i alla fall klockan nio ungefär av att mamma drog igång kaffemaskinen...å den är inte tyst ska ni veta. Det låter som om man startar en jordfräs som ska försöka gräva sig egenom betong blandat med en pant automat och en spolande toalett ungefär...i alla fall när man bara sovit fyra-fem timmar :P



Men men, vi klev upp, fika lite frukost å la oss i soffan igen å såg lite skidskytte. Helena Jonsson vann ju! Heja Sverige! :D Sen vart det lite Jurassic park å halvdött fjant å sen drog Patrik. Då gjorde jag mig lunch och började plugga engelska, å självklart har jag ju varit så jävulskt klantig att jag har tagit fel block så jag inte har orden vi ska kunna...fuck!
Men men, får väll göra så gott jag kan utan det.

Sen när bilen kommer hem igen så blir det gymmet, mer plugg å sen en tidig kväll tro ja.
Å ja just, imorrn börjar allvaret! 

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0