Ingen ork..

Nä, idag har ja noll ork! Vakna imorse å kände mig otroligt hängig. Halsen bara rassla, huvvet kändes tungt som en medicinboll och hela kroppen va typ öm :( Att sen spendera hela dagen med engelska c, matte e och biologi b gjorde heller inte saken bättre...

Blev dock bjuden på fin middag hos Puttrik Alzheimers som hans nya namn nu är. Det blev fiskpinnar med potatismos och hollandaise sås...han brukar tydligen inte ha något mer än potatismos till, men jag lyckades nog konvertera in honom i hollandaise sekten :P

Nu blir det lite skola, fika, ringa Thomas å sen ska jag nog mysa ner mig å se lite Sex and the city :P Fick låna Stinas lilla skolåda så nu blir det satc varje kväll :D :D Nice!

Jaja, religionen kallar...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0