Ja just det ja, en hel vecka

Ja har ju hållit mej till mitt nyttiga liv i över en hel vecka! Är riktigt stolt och känner att jag verkligen börjar må bättre :) Är dock ofta hungrigare än jag brukar, men det är inget som inte en banan eller två inte kan fixa ;)

Idag har varit en rätt så normal skoldag, det enda annorlunda va att ja hjälpte till med försäljningen av semlor för balkassan. Det gick  bra å vi tjänade in oväntat mycke faktiskt :) Nice. Jag å anna har börjat planera en liten tripp till umeå på lovet, ska försöka fylla en bil å sen fara bara över en dag :) Blir bra för då kan ja kolla klänning å kanske en present till lilla mor? Annars på lovet har jag inte så mycket planerat. Blir nog inget lycksele i helgen om det inte är så att jag får nån impuls i helgen å drar dit...men det tror jag intej ag får. Det enda som helgen mig veteligt innehäller är väll pizza med Puttrik, om inte han redan glömt det förstås ;) hehe

Ikväll blir det att nöta projektrapport, å får jag en stund över blir det antingen gymmet eller att städa rummet. Väljer nog hellre gymmet, men en städning skulle faktiskt behövas...

Imorn blir det utbildningsmässa på skolan. Känner mig inte riktigt helt hundra på va ja ska söka på riktigt än, så dom får göra sitt bästa för att vinna över mig till deras utbildningar...ja säger bara free stuff! :P hihi. Nämen om jag inte blir nå klokare av morgondagens strapatser blir det väll lite bläddrande i kataloger i helgen?! Det börjar ändå närma sig datumet för ansökningsinlämning...gah! Tiden bara rinner ur händerna på mig åsså sitter ja jämt å klagar på att tiden går för sakta. Det måste ju va nått fel med mig...men det va väll iofs ingen nyhet?

Jaja, ska väll börja jobba med min del av projektrapporten så jag får det gjort nån gång, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0