Kvällen

Ja kvällen blev att skriva på rapporten, göra powerbars och duscha. Har varken gymmat eller städat :( fy på mig!

Sen har jag också fikat, å förstår inte varför jag är så hungrig jämt?! Ja bara äter å äter, men så fort jag går från köket blir jag hungrig igen ungefär. Förstår inte varför!? Brukar få så lite då och då så det har nog inget med mina nya matvanor att göra, men vad kan det va? Tränar inte mer heller, iofs är jag lite förkyld å krasslig, kanske är det därför? hm...

Satt å fundera lite på det här med å va singel eller upptagen. När man är det ena vill man va det andra, precis som med lockigt eller rakt hår ;) Själv njöt jag av att vara singel i ungefär en månad, å sen började jag sukta efter nån att va "upptagen" med. Men nu när jag varit singel i snart fem månader, med en hel del "happenings" på senare tiden, känns det ändå som om jag kanske trivs rätt bra själv ändå. Men samtidigt finns det ju alltid den där känslan, av att man vill ha nån, och kryper i kroppen på en. Ja tror det är bäst att bara låta saker hända i sin egen takt å inte tvinga fram eller stöta bort nått. Känns klokast så...

Nu blir det nog lite "sex and the city" å sen en tidig kväll :P Är trött som en dagisgrupp efter en dag på zoo...

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0