Kvällen

Ja kvällen har då varit väldigt lyckad än så länge. Tacos va väll inte riktigt den middag ja önskat, men det dög ;) Sen satt ja, mamma å pappa kvar vid middagsbordet och pratade...men mest spenderade jag å pappa tiden med att hacka på mamma å hennes påfund om olika saker. Ja det va nog kvällens höjdpunkt!

Efter vi då tagit oss från bordet blev det ett att ringa ett samtal till Puttrik för å se om inte han kunde va min personliga chaffis imorn, å det kunde han ju så klart så nu har då allt löst sig till det bästa känns det som :) Kommer nog bli en riktigt trevlig kväll imorn. Fick också veta att mamma hade planerat in ett besök för oss på paltmiddag i stensele på blå kupan. Är inte riktigt sugen på palt, men men...vad gör man inte för barnen som sparar till klassresan ;)
Efter mitt telefonmöte med Patrik blev det på spåret, en kopp te och resten av familjen. Det va då inte mer än rätt att han från hipphipp vann, han är ju grym! :D

Nu blir det väll att sitta här å nöta en stund, försöker va social men ingen nappar riktigt än. Får nog ta till med hårdhanskarna...vad det nu är ;) hehe

Imorn blir det alltså gymmet, palt å sen fest...måste träna länge för å kompensera tror jag :P



Den dagen den sorgen...Verkligen den sorgen!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Nu ska du inte vara sån! Du är smal och fin och behöver inte träna för att se bra ut (som vissa andra ;) ). Ha så kul imorron om de nu blir fest. Ska ut o parta i Umeå imorrn så ta bussen hit vettja, då blire ferre ;)

2009-02-21 @ 02:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0