Lägesrapport

Jajjemen, har beställt studentmössan och fixat en "motivering" för att hålla mig till reglerna som startar på måndag. Bryter jag någon av dem måste jag betala Thomas hundra kronor. Med min ekonomi så är det bäst för mig att jag inte bryter nått om jag vill kunna handla ens en liten banan :P Det här känns bra, men troligen känns det värre på måndag :)

Kvällen känns då som väntat väldigt ovärd. Sitter å nöter "how I met your mother" i min ensamhet. När jag väll försöker skapa social kontakt så blir det bara några få sms å sen är det roliga över...suck. Men nu ska jag väll dra mig tillbaka till tv:n å nöta några avsnitt till, sen blir det nog sängen så man orkar skolarbete, träning å kanske Thomas imorrn.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0