Lång dag

Klev upp klockan 06.00 imorse för å fika, packa det sista och dra mot skolan. Väl där va det bara att sätta sig i bussen å börja resan mot Älvsbyn. Resan dit var lite slö i början men sen fick vi igång hjärnorna och babblet drog iång. Minns inte när vi babbla å hade så trevligt sist jag å brudarna :P Det va nice.

Efter en tre timmars bussresa va vi i alla fall framme, och klockan elva drog spelet igång. Först spelade vi fotboll där det inte blev mål för nått av lagen. Sen vart det innebandy där vi tog ledningen genom två mål som då gav oss fyra poäng. I sista grenen, volleyboll, tappade vi dock vår ledning och lite till vilket gjorde att vi fick lämna Älvsbyn med en förlust i bakfickorna.
Vi hade ju i alla fall roligt annars, alltså förutom förlusten, å särskilt då vi käkade å hacka på Älvsbyn och dess spelare lite ;) hehe va ond vi va...fast vi va faktiskt också lite ond mot andra runt om oss :o

Efter vi duschat å gjort oss klara (bara så ni vet va alla tjejer färdiga fem minuter innan den första killen kom ut ur omklädningsrummet), va det bara att sätta sig i bussen igen för en lika lång resa hem. Vi stannade dock på Dollar store i Arvidsjaur en kort stund, så alla andra fick sig lite billigt godis...det är sånna stunder man ska ha pengar. Själv gick ja bara där å kolla på alla billiga "bra att ha" saker fullt vetande att jag inte kunde köpa nått på grund av min ekonomi...men också för att börsen låg längst ner i min ryggsäck, som låg längst bak i bussen under en massa andra väskor :P hehe.

Resten av resan va ganska dryg och alla va väll ganska tysta. Hälften satt väll å såg "ice age", några lyssnade på musik å några sov. Vi va inte det muntraste gänget precis. Själv gjorde jag nått dumt men ändå klokt tror jag. Det var svårt med det gatt göras...
Jag tog mig i kragen och la korten på bordet. Ja sa vad jag tror och känner och nu blir det väll att prata ut om nån dag. Det är synd och det kommer bli tungt, men jag tror det bli bäst så...tyvärr.

Imorn blir det konditionstest på löpbandet på morgonen, sen matte, engelska, projektrapport å sen är det lov :D Blir att fira med middag med Jenny, Helena och Vicky?? Lax å nå gott blir vår föda, va vi/jag ska skölja ner detta med är inte riktigt klart än, men kul blir det nog vad man än väljer :)

Nä nu ska jag inte nöta sönder tangentbordet, har ett rum att börja städa (eftersom detta inte blivit gjort någon av de tidigare gånger jag planerat detta :P). Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ina

Nån borde uppfinna ett rum som städar sig själv ;) Mitt rum skulle må bra av det..

2009-02-26 @ 22:33:27
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0