Lördag

Ja självklart så vaknar jag klockan sju då det äntligen är helg och man kan sova ut :( Men men, jag ska nog klara mig ändå, hittar nog nått sätt att hålla mig vaken på :P

Läste Vk sen i onsdags, där stog det om Antons fjärde placering i GE-galan och om alla som vunnit en massa pengar i gunnarn på postkodlotteriet. Självklart blir man lite avundsjuk då det står att dom vann från 10 000- 100 000 kronor plus att en av dom vann en bil. Men men, man glädjs ju samtidigt åt att nån i närheten vinner på det där å inte bara folk nere i södra sverige.

Ska bara byta om nu så drar ja på gymmet sen, tror det bara blir ett lugnt löp eller cykelpass. Känner att benen har varit välanvända i veckan så får se hur länge jag stannar där :P Men men, lite motion är i alla fall bättre än ingen motion :D
Sen blir det hem å duscha, följa mamma å handla åsså får man väll se om ja kan klämma in lite tv-tittande eller annat slöande mellan det och palten. Efter palten blir det i alla fall hem för å göra sig iordning för vår lilla gathering för kvällen :) Är inte riktigt en sån som lyckas bestämma va man ska ha på sig så fort man planerat att göra nått, så får väll se vad ja kan gräva fram i min väldingt ouppdaterade garderob...Vill ha pengar så ja kan köpa kläder, scrapp-grejer och annat! Om man ändå hade en inkomst utöver studiebidraget...

Nä nu ska ja då dra mig härifrån å försöka få nått gjort, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0