Mässan än så länge

Altt började med en liten genomgång med syon, å sen tog en man från umu över. Han var lika grym iår som förra året ;) han har ett sånt roligt sätt att framföra det han ska säga, å man kan inte låta bli att lyssna på va han säge. Sen så drog han några fyndiga skämt :D fast ett av dom va det bokstavligen typ bara jag som skratta åt ;) hehe.

Har varit på första valfria passet nu, lyssnade om samhälls på umeå universitet. Det som lockade mest var idrottsmedicin, tror ändå ja ska söka på det som ett av dom första valen. Det och ksm i norrköping. Vet inte riktigt om det där med dietist, men det skadar ju inte att söka in heller.

Har norpat åt mig en liten folder om student för en dag, ska väll anmäla mig på idrottsvetenskap så man får fara å kolla. Då kan man ju se hur det skulle va å sen kan man fråga nån som verkligen vet om hur det är och vad man egentligen får spendera dagarna med. Hoppas bara det går så attd et inte är fullt eller det inte finns möjlighet av nån annan anledning. Anmälde mig för info om luleås liknande dag, men jag är inte riktigt intresserad av något av deras program, så jag tror inte riktigt det blir nått av det...

Blir gymmet med Helena ikväll :D Får hoppas att hon itne blir så inne i att träna att vi inte kan prata, för nu har jag saker att prata med henne om så örona nästan kom å blö på henne ;) Nä, kanske inte riktigt så mycke, men en hel del i alla fall!

Greys kl 21 å sen Entourage kl 22 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0