Minnesförlust?

Åh, hur ska man hinna med å skriva projektrapporten tills på fredag? Vi ska väll försöka göra den på onsdag å fredag, men den kommer nog inte bli så bra som den skulle kunna va. Men men, sånt är livet...

Kommer bli skönt efter påsk då vi slipper projekt, fysik, biologi å matte :D Åh tänk va man ska må gött! MEn fösrt kommer ju sportlovet, ska ligga i sängen hela lovet tro ja...nä, okey det ska jag inte, men lungt ska ja ta det i alla fall.
Får se om det blir nån resa till syster nu när vi inte ska till Östersund. Måste nästan hitta mig en balklänning snart, annars blir det säkert ett krisköp från internet som man inte ens trivs i eller passar i. Suck, balen känns mest jobbigt just nu...

Men men, hade ett intressant samtal med Puttrik igår. Han halvsov i början av samtalet, och när han väl vaknade till så va det som han hade drabbats av minnesförlust ;) Ja satt bara å skratta medan han satt å va mer förvirrad än en fågel som just flygit in i ett fönster efter att käkat en massa rönnbär :P Det va ett riktigt roligt samtal måste jag få säga! Hehe



Måste se om man får sig nån skjuts till helgen, skulle va jäkligt kul å få fara å festa lite med Helena nu när hon är hemma igen :D

Ja just, fest nästa måndag alla treor?? Då är det bara 100 dagar kvar till studenten! :D Ja är i alla fall på :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Måste ju kolla hur jag jobbar men annars, japp japp! :-)

2009-02-23 @ 18:46:33
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0